vineri, 8 noiembrie 2013

Lumea mea Origami

De ceva timp am inceput sa ma ocup cu arta Origami - arta plierii hartiei fara decuparea ei.... Interesant este ca desi hartia a fost inventata de chinezi, Origami isi are originea in Japonia... Arta origami din zilele noastre acopera o zona larga de forme, de la ceasuri cu cuc și dragoni, pana la forme simple care exprima mai degrabă spiritul decât forma unei imagini. E o arta neobisnuita, fina, viu colorata, aeriana. Pentru a modela Origami e nevoie de multa rabdare, gust, stil, rafinament... Interesant si aducator de mari satisfactii sufletesti este nu numai rezultatul ci si intreg procesul de creatie a obiectului.
Eu cand creez Origami, simt cum imi exploatez acea calitate de creator pe care Dumnezeu-Creatorul a pus-o in fiecare dintre noi. In timpul crearii fiecarui model redescopar tainele lumii inconjuratoare tot mai mult si mai mult.... E minunat sa te simti creator... Creatorul propriei tale lumi  avand drept model natura cu multitudinea sa de forme si culori, o lume incredibil de frumoasa si perfecta creata de Arhitectul Suprem... 
Frumosul mangaie privirea dar si inimile. Frumosul e Bucurie, iar Bucuria e mereu frumos sa o imparti cu altii...

Pentru a intra in lumea mea Origami, dati un click aici: 
https://plus.google.com/u/0/photos/114486208216132425393/albums/5936158732325895537

Urmatoarele postari vor prezenta un reblog de pe jurnalul virtual al admirabilei doamne Anomismia, care cu multa satisfactie, incredere, dragoste si bucurie imi urmareste fiecare pas in lumea Origami, intiparindu-l pe paginile blogului ei, cu atata simplitate artistica, naturalete, iubire si daruire, cum numai adevarata dragoste crestina poate fi... Mari multumiri pentru tot ce faceti pentru mine. Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va rasplateasca inzecit efortul...

Niciun comentariu: