duminică, 20 septembrie 2015

Copiii ii scriu Lui Dumnezeu

Din cartea "Copiii ii scriu lui Dumnezeu"...(traducere din rusa de mine)

Cum traiesti Tu acolo in cer? Nu-Ti lipseste nimic? Poate ai nevoie de ceva? Zina cl. 3.

Oamenii sufera atat de mult pe pamant...Oare in iadul Tau e chiar mai rau? Radi. cl. 4.

Se poate ca eu sa nu mor? Iulia cl. 1

Cand mama imi cumpara ceva bun, Tu ii soptesti? Galea cl. 1.

De ce primavara cand seara Tu aprinzi stelele si sufli un vant caldut, si in jur e liniste-liniste, imi vine sa plang? Natalia cl. 2

Cati ani ai, Doamne? Valentina cl. 2

Tu scrii in Biblie ca la inceput a fost cuvantul. Ce cuvant? Ruslan cl. 2

Poate pot sa te ajut cu ceva? Sveta cl. 2.

De ce tot ma trage sa fac ceva rau. Tu ma ispitesti? Pasha cl. 3

De ce pe pamant sunt atatea necazuri si suferinte. Ca oamenilor sa nu le para rau ca trebuie sa moara? Igor. cl. 4

Cum sa traiesc ca toti oamenii sa fie fericiti? Liza cl. 2    


De ce la noi acasa e asa o viata de caine, ca nicio pisica nu poate sa se traiasca aici? Andrei cl 4

In diferite carti esti descris diferit. De unde pot face rost de fotografia Ta? macar si una dinainte de potop? Raia cl. 3

De ce atunci cand obijduiesti pe cineva ti se strica dispozitia, iar cand ierti pe cineva esti bucuros? Alla cl. 3

Dar ateii iti cer vreodata ceva? Oiar cl. 3

De ce noi imbatranim? Ilia cl. 3

De ce multi oameni sunt atat de innourati? Arina cl. 3

De ce viata o dai Tu, dar sa o ia poate oricine? Roman cl. 3

Cand ma doare ceva, inseamna ca esti suparat pe mine? Goga cl. 4

De ce cand tata vine de la lucru, in casa se face intuneric?  Artiom cl. 3

De ce atunci cand iubesti, iti place totul, chiar si ochiurile prajite? Stiopa cl. 2

Oare fericirea nu e cuvenita tuturor? Arcadii cl. 3

Sub ce forma Tu traiesti? Erik cl. 4

Aprinde te rog soarele, ca la noi acasa au oprit caldura in calorifere si bunicai ii e frig... Raia cl. 3

Doamne. fa te rog asa ca incepand de la bunica mea si terminand cu elefantii, toti sa fie fericiti, satui si incaltati... Tonia cl. 2

Ajuta- ma sa invat bine la scoala toata viata...Vera cl. 1

Fa asa ca sa am un scris caligrafic, asa am sa dau normal evaluarea. Dar si tie iti va fi mai usor sa-mi citesti scrisorile. Sonia cl. 2

Doamne, fa asa ca mama sa nu mai manance niciodata pastile. Liusia cl. 3


Mult timp m am gandit ce sa-Ti cer. Poate un catel? Apoi am hotarat, de ce sa te deranjez pentru fleacuri. Trebuie sa Te rog ceva f important. Deci iata vreau ca mama sa vina mereu de la lucru vesela si buna. Katia cl. 2

Vreau ca in tinerete sa traiesc bine si fericita, iar la batranete se poate doar fericita. Vera cl. 3

Arata-mi incetisor macar un inger. Raia cl 2

Fa asa ca pe pamant sa se sfarme toate armele. Kostia cl 4

Hai sa ne intalnim pana la moarte. Iura. cl 2

Fa asa ca oamenii sa plece din viata cu pace si bucurie. Iulia cl. 2

Mi as dori sa nimeresc la Tine in ospetie. Pe o saptamana. Aliona cl 2

As vrea ca ziua mea de nastere sa fie nu o data in an ci de 5 ori. Nu din cauza cadourilor. Pur si simplu l-as vedea de mai multe ori pe tata. Nina cl. 2

Doamne, fa asa ca pe cer sa apara scaldate in lumina chipurile bunicului si bunicii...si ei sa- mi zambeasca. Kira cl. 4

Fie ca toti oamenii sa fie fericiti. Atunci ei nu sunt rai...Vasia cl. 4

Am scris o poezie. Este rusinoasa. N am aratat-o nimanui. Dar Tie Doamne am sa ti-o arat...
Adultii plang cu lacrimi
Adultii plang cu ochii
Copiii plang cu inima
Copiii plang cu viata
Iar cand un adult plange ca un copil
Inseamna ca plange cu adevarat.
Marik cl. 4


Ei iata, priveste. Noi invatam- invatam, dar de ce sa suferim atat, daca oricum vom muri, si cunostintele noastre se vor pierde. Fedia cl. 4

Ce ingrozitor ar fi daca ziua de maine nu ar mai veni. Liova cl. 1

Doamne, Te invit la ziua mea de nastere care va avea loc pe 4 august la ora 14. Am sa Te astept. Daca nu ai bani vino fara cadou. Misha cl. 2

Doamne, dar Tu mergi la biserica? Sau asa ca noi, doar dupa lucru si de sarbatori?


Florile Ti-au iesit mai bine decat omul...Galea cl. 2


Mie imi pare ca Tu ii iei la Tine pe oamenii nostri talentati fiindca ei iti plac si Tie. Ostap cl. 3

Noi Te intelegem mai luminos decat adultii. Garik cl. 2

Eu inca sunt mica. Invat in clasa a 3-a. Pacate inca n-am, dar se aduna. Eva cl. 3

Nu vreau in lumea adultilor. Acolo totul e minciuna. Andrei cl. 4

Dar acum ai mai fi creat inca o data omul? Oleg cl. 3

Niciun comentariu: