luni, 26 august 2013

Dialog cu un ateu...

  1. 1.    Sandrina Says: 
    august 2nd, 2013 at 3:31 pm
    Demascarea ateismului ERORILE EVOLUTIONISMULUI: http://www.youtube.com/watch?v=nACfawehSx4

    admin Says:
    Ar fi comic daca n-ar fi trist. Un individ agramat crede ca nu exista evolutie pentru ca el stie mai bine. Daca omul e asa de inteligent proiectat de ce se ineaca cu oase de peste? N-ar fi fost mai inteligent sa avem doua orificii diferite, ca delfinii, pentru respirat si pentru mincat?
    Nu exista “Stiinta ateista”. Exista stiinta si bilbiieli crestine.   
    Problema voastra, a ateilor este ca incercati sa rationalizati totul, si paradoxal, va ies judecati din ce in ce mai irationale. Argumentul tau la prima vedere pare interesant, si logic, dar la o analiza mai profunda, devine chiar comic. Daca omul e doar un animal evoluat, nu are suflet nemuritor, poate ca i-ar fi fost benefice asemenea orificii din punct de vedere biologic. Dar daca admitem ca omul a fost proiectat dupa Chipul si Asemenarea Lui Dumnezeu, adica cu suflet nemuritor, atunci el a fost creat pentru un scop mult mai inalt decat acela de a manca cu usuratatea cu care o fac alte animale… Crezi ca omul ar fi mai fericit daca ar avea aceste 2 orificii? In ce fel? Fericirea tine doar de suflet, de partea duhovniceasca din om… Poate te gandesti c-ar fi o tragedie, daca omul s-ar ineca cu oase de peste si ar muri. Daca acest Univers nu are niciun rost, asa cum afirmati voi, atunci nu prea conteaza cand moare, ca oricum ajunge in nefiinta… Iar daca are rost, dupa invatatura crestina daca moare intr-o stare duhovniceasca buna, ajunge in rai…Iar Dumnezeu il ia pe om in cel mai potrivit moment al vietii sale.. Si atunci unde-i tragedia?
    Inima are judecati pe care mintea nu le poate intelege… Existenta Lui Dumnezeu o putem percepe si intelege doar cu ajutorul ratiunii inimii. Oamenii de stiinta au descoperit ca inima are propriul sau creier…
    Citeste asta: 
    http://luminapentrucandeladinsuflet.wordpress.com/2013/04/03/inima-un-emitator-mai-puternic-decat-creierul/
    3.    admin Says: 
    august 17th, 2013 at 4:13 pm
    Ce porcarie: cine incearca sa “rationalizeze” e Sandrina. Nu s-a demonstrat ca ar fi existat ceva dupa moarte. Punct. Nici macar biserica ortodoxa romana nu crede ca exita iad si rai. Nu s-a demonstrat ca inima “emite” ceva.
    Nu pornim de la premise false, nedovedite, cum ca am fi fost “creati” pentru ceva si apoi tragem concluzii. Plecam de la ceva ce stim precis: oamenii mor pentru ca se ineaca cu mincare. Acum sau n-ar trebui sa manince sau e ceva gresit in constructia lor. Si exita animale cu o constructie mai buna. Punct.
    De aici pina la fericire e cale lunga. De aici si pina la a considera ca omul care a murit mestecind e mai fericit e distanta ca de la om sanatos la om nebun.
    Dam, eu ca ateist cred ca e o tragedie, sa inteleg ca credinciosilor nu le pasa daca moare cineva? (si asa e, nu prea le pasa)
    De unde informatia ca Biserica ortodoxa romana nu crede ca exista iad si rai? E o aberatie. Si desigur ca pt un crestin adevarat e o mare durere sa piarda pe cineva drag, insa durerea lui este alinata de speranta ca acesta va ajunge in lacasurile raiului, si ca se va putea intalni cu el pe lumea cealalta daca va duce o viata curata… Daca oamenii nu ar simti prezenta, ajutorul, bucuria de a fi impreuna cu Dumnezeu, religia demult ar fi pierit, ramanand doar o piesa in muzeul istoriei. Dar aceasta bucurie exista si e una coplesitoare. Vorbesc din propria experienta nu din ceea ce am citit. E o stare indescriptibila cand harului duhului sfant iti revarsa in suflet aceasta bucurie fara margini. E o stare nu din lumea aceasta, de mii de ori mai inalta decat orice placere lumeasca… Placerile pacatoase sunt scurte, si aduc cu sine multe suferinta.. Dar aceasta bucurie daca stii sa o pastrezi, dureaza si dureaza si omul traieste vesnicia inca de aici de pe pamant, pregustand din dulceata raiului vesnic… O sa-mi zici acum de autoinductie. In aceasta lume plina de suferinta, omul prin propriile puteri nu si-ar putea induce singur o asemenea stare paradisiaca… Puterea lui Dumnezeu o face. Punct…
    Daca nici descoperirile stiintifice nu sunt relevante pt tine, chiar e grav. Bine zicea cine zicea, ca unui ateu chiar de i s-ar arata Hristos in persoana si i-ar zice “Eu sunt Cel ce am suferit moarte pe Cruce pentru pacatele tale, si pentru ca tu sa ai viata vesnica”, el ar zice ca are halucinatii…
    6.    admin Says: 
    august 20th, 2013 at 12:44 pm
    E “descoperire stiintifica” nu cind spune un blog oarecare, ci cind vii cu surse demne de incredere. Asa sint doar povesti in care fiecare cuvint poate fi interpretat.
    7.    admin Says: 
    august 20th, 2013 at 12:50 pm
    Ca mai tot romanul vorbesti dupa ureche. Ce crede romanul si care e realitatea sint doua lucruri complet diferite.
    Biserica sustine ca raiul e o “ca stare de spirit lipsita de emotii si dureri pamanesti”, iar pentru mine exact asta inseamna ca esti mort (altfel ai avea emotii si dureri). Nu te poti intilni cu cei “dragi” pentru ca nu mai ai sentimente, si nici nu e un loc de intilnire. Nu ca ar avea vreo dovada, dar raiul de care povestesti tu li se pare o gogomanie si lor.
    Crei ca nu esti ortodoxa. Cred ca ai religia ta care exista numai in mintea ta, de altfel ca toti ceilalti credinciosi.
    “Ilie Presviterul spune ca raiul, ca stare de spirit lipsita de emotii si dureri pamanesti, este ascuns in noi si este “un chip a locului unde dreptii vor salaslui”. Potrivit Sfantului Grigorie Sinaitul, focul si intunericul, viermii si tartarul, adica iadul, se caracterizeaza prin “obsteasca patima a dulcetii si nestiinta intunericului si placerea moliciunii din toti si tremurul si miasma cea imputita a pacatului”. Asadar, patima dulcetii, intunericul si moliciunea, tremurul si miasma imputita a pacatului sunt primele experiente ale iadului, si ele sunt resimtite chiar si acum. Toate aceste lucruri sunt deja “prezente si reprezinta primele semne ale chinurilor iadului”. ”
    Deci Raiul este o stare de spirit lipsita de emotii si dureri pamantesti… Aici cuvantul “pamantesc” are sens de “efemer”. E lipsita de emotii pamantesti, caci e o traire mult mai inalta, mai adanca decat orice Emotie Pamanteasca Trecatoare… E o o stare de Iubire si Fericire deplina in comuniune cu Dumnezeu… Interpretarea ta e eronata, pur si simplu…
    P. S- Sunt Ortodoxa, si voi ramane asa pana la moarte…
    Uite aici un video care ar putea sa te intereseze:
    Partea a doua e cea mai relevanta.
    11. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 4:59 pm
    Si dupa moarte nu? Credeam ca crezi exista viata dupa moarte, dar se pare ca m-am inselat
    12. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 4:59 pm
    Deci recunosti ca e “o stare de spirit”, deci nu ceva real, e in mintea oamenilor. Nu te intilnesti cu nimeni, nu bei apa…
    Eu nu cred ca exista nici macar asa din moment ce nimeni nu l-a vazut vreodata. Despre unicorni am citit si eu in povesti.
    13. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 5:02 pm
    Ce porcarie: “tacerea lui e mai puternica decit furia mea”… Imi pare rau de cei asa de spalati pe creier sa poata viziona gogomaniile astea.
    Te agati de fiece cuvant si nu e cazul. E evident ca cred in viata vesnica, si Crezul imi va fi vesnic. Imi pare rau pt tine, ca ti-e inima atat de impietrita, ca traiesti in intuneric si nu ai descoperit (inca) ceea ce am descoperit eu si alti crestini, viata cea adevarata in Hristos. Poti sa-mi spui ca esti fericit, si n-am sa te cred…Dupa felul in care vorbesti, e clar ca nu esti fericit. E multa neliniste si ranchiuna in vorba ta. Si nu in ultimul rind durere… Cei ce traiesc fara Dumnezeu, cei ce traiesc in pacate nu pot fi fericiti. Ei pot avea satisfactie, placeri, dar fericire nu. Singura sursa a Bucuriei este Dumnezeu… O sa-mi zici, ca viata ta e mult mai frumoasa, si mai cu sens, decat a crestinilor, care asa zis, nu au “dovezi” care sa confirme Adevarul credintei lor… Dovezi sunt. Cea mai mare dovada e faptul ca il simt pe Dumnezeu aproape si inima li se umple de o bucurie cereasca… Dumnezeu e ca si vantul, nu-l vezi, dar il simti….
    16. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 5:29 pm
    E vreun cuvint de la tine in toata povestea asta? Ca de recitat citate pe negindite sint satul.
    Ai aprial dreptate, dintre noi numai unul traieste in intuneric. Dar nu sint eu acela. Tu ai toate grijile astea, eu nu le am. Esti ortodoxa din intimplare, ai fi fost credincioasa in orice colt al planetei si ai fi crezut in orice bazaconie.
    Ca vorbesti cu persoane imaginare nu cred ca e un motiv de veselie pentru nimeni.
    17. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 5:31 pm
    Inlocuieste “dumnezei” cu “cocaina” si-o sa vezi ca are mai mult sens.
    Cuvintele sunt de la mine. Uneori mai citez (nu si acum), dar n-o fac pe negandite, chiar inteleg ce spun, stai linistit… Si ai dreptate, daca m-as fi nascut in alt colt de lume, as fi avut alta religie. Dar sa nu uitam cati oameni de alte credinte se convertesc la Ortodoxie, vazand cu ochii lor minunile care se intampla aici prin puterea Lui Dumnezeu… Domnul pe toate le vede, si pe fiecare incearca sa-l calauzeasca catre Lumina si Adevar…
    19. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 5:54 pm
    Ai macau un exemplu de:
    - oameni care s-au convertit la ortodoxie
    - minuni care s-au petrecut
    Si de unde stii:
    - ca dumnezeu vede
    - ca dumnezeu calauzeste
    Pe mine nu ma prea calauzeste, probabil e intr-o alta etapa sadica de-a lui.
    Poti sa-mi spui fundamentalista, sau cum vrei tu. Eu am Adevarul meu si sunt multumita cu el… ti l-am impartasit si tie, nu din mandrie desarta, ci din iubire, daca vrei sa ma crezi, avand sincera dorinta de a semana putina lumina pe aici, caci cu adevarat e mult prea intuneric. Dar se vede ca tu ai alergie la aceasta Lumina. Trist, trist de tot. Nu vad rostul sa continuam mai departe discutia. Ramai cu bine…
    P. S Da, am cunoscuti care s-au convertit la Ortodoxie, de la islam de exemplu. Si prieteni cu care Dumnezeu a lucrat minuni mari, am vazut cu ochii mei. O prietena apropiata a zacut multi ani de-a rindul la pat, cu o boala cumplita, incurabila: epidermoliza buloasa, nu putea nici sa se aseze, din cauza ranilor grozave. Cativa ani s-a rugat Sfantului Nectarie, si iata ca de vreo cateva luni a reusit sa se scoale din pat, si chiar merge cate putin… nimeni nu credea ca o s-o mai vada pe picioare. Dar in primul rand pot spune ca tot ce s-a petrecut in viata mea este o minune…Stiu ca Dumnezeu calauzeste, fiindca am simtit cum m-a calauzit pe mine catre Lumina…
    22. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 6:03 pm
    “Trist, trist de tot” e argumentul suprem al celor care n-au nici un argument, au numai sentimente.
    PS. Cam la asta se reduce religia: credinciosi isi pling de mila si spera la ceva mai bun dupa moarte. Noroc bun.
    Dumnezeu pe nimeni nu calauzeste cu de-a sila. Caci omul are vointa libera. Daca omul doreste sincer sa afle Adevarul, si il cauta cu adevarat, Dumnezeu i-l descopera mai devreme sau mai tarziu… Printr-o carte, printr-un om, printr-o intamplare… Caile Lui sunt multe…
    24. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 6:07 pm
    Oamenii se duc la biserica din motive diverse, cei ami multi ca sa fie integrati in societate.
    Si nu te poti gindi la nici o alta explicatie pentru vindecare? Toti copii care mor la nastere (sau cu boli groaznice) si-o merita numai prietena ta e deosebita… E adevarat incredibil ce dobitoc poate sa fie zeul tau citeodata.
    25. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 6:13 pm
    Daca dumnezeu le stie pe toate inseamna ca el stie inainte sa ma “calauzeasca” ce o sa aleg. Oare de ce se mai oboseste? Cred ca mai degraba “vointa libera” e scuza perfecta de cite ori cineva vede gaurile din gindirea credinciosilor.
    Crestinii adevarati nu-si plang de mila, ci chiar stiu sa se bucure cu adevarat de viata si in cele mai grele suferinte… Un om necredincios n-ar rezista in fata unor asa dureri, prin care trec unii crestini. De aia si Dumnezeu nu le trimite incercari f. grele, ca sa nu-si iasa cu totul din minti. Si e normal ca crestinii sa astepte viata viitoare,. Cum sa nu-ti doresti sa te intalnesti cu cel pe care il simti atat de aproape in inima ta inca de aici de pe pamant…
    Majoritatea oamenilor se duc la biserica fiindca simt acolo harul lui Dumnezeu, si afla liniste… Iar suferinta este o taina, si una f mare. Mai uite un video de a-l meu, daca ti-e interesant:
    Cine e nefericit?: 
    http://www.youtube.com/watch?v=1h6ToVKo8OY . Ramas bun.
    28. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 6:27 pm
    Deci dumnezeu e psihopat care va chinuie din lipsa de altceva mai bun si voi va dregeti cu tuica ca sa va bucurati de viata?
    29. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 6:31 pm
    Parca ziceai ca esti fericita, de unde a aparut “suferinta” asta?
    Nu, oamenii se duc la biserica “ca asa se face” nu din vreo convingere. Unde scrie in biblie ca trebuie sa mergi la biserica?
    De fapt nici nu se pomeneste undeva de asa ceva. E doar un “club de fite” ca sa te mai intilnesti cu cunoscuti si sa te jegmaneasca preotul.
    Suferind, învăţăm să fim receptivi faţă de durerea altora. Doar unul Dumnezeu ştie cât de mulţi oameni au dobândit credinţa cea vie şi dreaptă, suferind boli cumplite, sau pierzând pe cineva dintre cei dragi, câţi au învăţat să fie receptivi la suferinţa aproapelui, experimentând pe propria piele nevoi, lipsuri, necazuri…Faptele mari se nasc din suferinţă precum florile cele mai frumoase din spini. Biserica a întemeiat-o chiar Hristos. Sau tu nu ai citit Biblia, sau ai citit-o şi n-ai inteles-o, sau te faci într-o ureche, ma ierti.
    De ce sa mergem la biserica? http://www.youtube.com/watch?v=E1AdUPVN94g
    32. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 6:47 pm
    Biserica NU a fost intemeiata de dumnezeu, gresesti amarnic. Biblia zice ca era psihopat si aducea “dureri” inainte de masa si “boli cumplite” dupa dar nu zice nimic de biserica. “Faptele mari” nu exista, nu cred ca sti macar vreunul. Exista o multime de fapte mici cu care zeul n-are nimic de-a face, “vointa libera” de care ziceai. Ai rams datoare cu rindul din biblie care zice ceva de biserica, orice. Nici macar biblia nu poate sustine asa monstruozitate.
    33. admin Says: 
    august 20th, 2013 at 6:50 pm
    Excrocii de la biserica pot sa zice orice, ca doar asa trec prin viata fara sa munceasca.
    Ce zice biblia despre biserica vreau sa stiu.
    Si daca ti-as spune ce zice Biblia despre biserica, oare ai da importanta unor cuvinte dintr-o carte care pt tine nu valoreaza 2 bani?
    Te sfatui sa te duci la biserica, sau la manastire, calca peste mandrie, peste rusine si pur si simplu du-te acolo, si incearca sa strigi in interiorul tau cu cat de putina credinta: Doamne, daca existi, ajuta-ma sa te descopar, sa-ti simt prezenta… Sau daca nu te incumeti sa te duci incolo, cel putin zi cuvintele de mai sus in sinea ta… Si atunci, sau poate mai tarziu, mintea ti se va limpezi.. Vei intelege de ce oamenii vin la biserica.. Vei intelege totul…
    Dumnezeu se descopera celor smeriti. O inima impietrita si plina de mandrie nu-l poate simti pe Dumnezeu…
    Despre judecarea preoţilor (pildă).
    (Sursa: 
    http://cristianstavriu.wordpress.com)
    Un preot trecea odată pe lângă o casă care se clădea în cuprinsul parohiei sale şi auzi pe un lucrător zicând: “Nu este îndeletnicire mai uşoară ca aceea de preot, căci nu faci altceva decât să te plimbi cu bastonul în mână şi cu cartea la subţioară. Aşa mi-ar plăcea şi mie să lucrez”.
    Ceilalţi muncitori râseră, dar preotul se adresa celui care vorbise astfel şi-l întrebă:
    -”Cât câştigi dumneata pe zi?”
    -” Șapte sute de mii”, răspunse acesta.
    -”Ei bine, îţi plătesc eu ceea ce câştigi într-o săptămână întreagă, numai vino cu mine”, zise preotul.
    Lucrătorul voi să schimbe vorba, dar tovarăşii săi de lucru îl siliră să se ţină de cuvânt.
    -”Acum mergem să vedem un bolnav”, îl lămuri preotul.
    -”Dar de ce boală zace?” întreba muncitorul.
    -„De febră tifoidă”, răspunse preotul.
    -„Dacă e aşa, se grăbi să răspundă lucrătorul, eu rămân afară, pentru că n-am zăcut niciodată de această boală şi pot să mă molipsesc. Şi apoi am nevastă şi copii cărora le-aş putea duce boala”.
    -„Şi pentru mine e acelaşi lucru, zise preotul, nici eu n-am zăcut de febră tifoidă, şi am şi eu nevastă şi copii. Dar trebuie, dar, să mergi oriunde voi merge eu, căci aşa ţi-a fost vorbă”.
    Drept răspuns lucrătorul întreabă:
    -„După aceea unde mergi?”
    -„La nişte copii bolnavi de râie al căror tată a murit de tuberculoză.”
    Fără să mai aştepte ce-i va spune preotul mai departe, muncitorul făcu câţiva paşi înapoi şi zise:
    -„Dacă este aşa, sunt mai mulţumit cu meşteşugul meu şi nu te mai invidiez”.
    -„Dragul meu! – îi spuse preotul. Știi foarte bine că aici în zona noastră a Dobrogei nu departe de satul nostru la Tichilești exista o leprozerie.
    Acolo păstorește fratele meu ca preot și merge la ei și-i împărtășește ca să aibă și ei bucuria mântuirii și unirii cu Hristos. Și mai știi că preotul consumă din potir întotdeauna ceea ce rămâne de la cei pe care i-a împărtășit. Fratele meu preotul de ani de zile bea din același pahar cu leproșii și Dumnezeu îl apără și-l păzește de tot răul. Dar așa știu oamenii să judece mereu pe preoți și nu-i vede pe cei care se jertfesc și se străduiesc în lumea acesta pentru salvarea sufletelor oamenilor. La noi se propovăduiește doar răul iar binele este ascuns ostentativ pentru a nu fi vazut”.
    37. admin Says: 
    august 22nd, 2013 at 1:31 pm
    Nu prea stiu ce vrei sa demonstrezi aici, ca preorii chiar nu muncesc ci numai ii duc cu vorba pe oameni?
    95% din oameni sint imuni la lepra… in rest exact asta face orice sora medicala: merge la patul bolnavilor. In pus ii ingrijeste, ii trateaza, dar are buna cuvvinta sa nu se creada mai presus de ei si nici in contact propria imaginatie.
    38. admin Says: 
    august 22nd, 2013 at 1:32 pm
    Daca tu l-ai vazut poate ar trebui sa mergi pe la medic.
    39. admin Says: 
    august 22nd, 2013 at 1:34 pm
    Ca sa lamurim discutia: nu se vorbeste de biserica in biblie. Biserica e doar inventia oamenilor, un fel de club literar cu plata pentru cei ce le place aceeasi poveste. Si scopul ei e nu sa intelegi ceva ci sa te supui ca mielu. Cu cit gindesti mai putin cu atit te integrezi mai bine.
    Un mare ateu a zis la un moment dat ca omul se poate salva prin cele 10 porunci. Bineinteles ca cel care lua interviul a intrebat: cum e posibil ca un ateu sa spuna asa ceva? El a raspuns: da, eu nu cred in Dumnezeu, dar am un rafinament sa vad intelepciunea cartii.
    41. admin Says: 
    august 22nd, 2013 at 5:18 pm
    E o nebunie totala ce zice acest “mare” om… Nici nu comentez. Cat despre cei 95% din oameni care sunt imuni la lepra, nu contest informatia. dar sa nu uitam cand s-a descoperit aceasta.. Da, relativ nu demult. Iar preotii din vechi timpuri isi indeplineau aceasta nobila misiune. Din dragoste de Dumnezeu si de oameni uitau de sine si se jertfeau pentru folosul aproapelui… Istoria care ti-am trimis-o nu a fost spusa pentru ca preotii au nevoie de laude, ci pentru ca oamenii au nevoie de preoti, de biserica, de sfintele taine pe care ei le administreaza si fare de care nu exista viata adevarata si mantuire… Oamenii au nevoie sa stie ce reprezinta in sine preotia, ce slujire nobila este, au nevoie sa stie ca multe exista exemple de preoti vrednici,si ca nu trebuie sa judece aiurea pe preoti dupa aparente… Omul trebuie sa invete sa-si curete inima de ganduri negre si murdare, si vada inta de toate frumosul si bunul din celalat, si raul din sine, caci viata asta si este- lupta pentru curatirea inimii, pt dobandirea sfinteniei..
    Despre pacatele preotilor: http://www.youtube.com/watch?v=iviFt5MFJxE
    De ce Dumnezeu a dat cele 10 porunci? Ca sa ne elibereze de ura, tristete, manie, tinere de minte a raului, si sa dobandim iubirea desavarsita. Omul care iubeste in Dumnezeu are pace sufleteasca si bucurie, are raiul in sufletul sau… Caci Dumnezeu este sursa Iubirii. Aceasta iubire e imposibil s-o aiba cel care nu iubeste la fel pe toti oamenii. Asa cum Dumnezeu i-a iubit in mod egal pe toti. Crestinismul ortodox asta inseamna IUBIRE…
    44. admin Says: 
    august 22nd, 2013 at 7:07 pm
    De ce nu dai exemple, mult mai usor de gasit, de preoti care beau, umbla dupa femei, au masini scumpe si-i doare in fund de ceilalti?
    Te-ai gindit vreodata ca unii oamenii sint buni, preoti sau nu, si altii niste lepre, preoti sa nu?
    45. admin Says: 
    august 22nd, 2013 at 7:08 pm
    Iubire fata de homosexuali, ateisti si altii multi care nu sint ortodoxi?
    Da, exista astfel de preoti, si acestia ar trebui coboriti din rang de catre institutiile respective.. In orice profesie exista oameni incomepetenti; preotia este mai mult decat o simpla profesie, este un dar, o chemare inalta, dar nu toti au vocatie pt aceasta. Si chiar daca un preot intra intr-o faradelege, caci e om si el supus pacatului, nu inseamna ca, gata, e un om de nimic. Noi pacatul lui il vedem, dar pocainta lui nu o stim. Pe aceasta doar Domnul o vede…
    Pentru voi cei care aveti o aversiune fata de preoti
    ,de parca acestia ar fi cei mai mari infractori si desfranati, e mai usor sa gasiti exemple urite. Exemplele bune voi nu le vedeti, fiindca ala Rau Diavolul va baga in ochi si in suflet doar ceea ce este murdar, iar voi acceptati asta ca pe adevarata realitate, si refuzati sa vedeti si partea frumoasa a ei.
    Da, iubire fata de homosexuali, atei si eterodocsi, fata de toti oamenii indiferent de nationalitate, religie, orientare sexuala. Un crestin nu uraste Omul ci Pacatul acestuia.
    47. admin Says: 
    august 23rd, 2013 at 12:40 pm
    “In orice profesie exista oameni incomepetenti” e adevarat, in rest e abureala. Acelasi lucru poti sa-l spui si de politistul care ia spaga, de doctorul care nu te trateaza fara sa-i dai bani inainte sau functionarul de la giseu care nu se uita la tine fara o atentie. Saracii, ce-o fi in inima lor…
    Ba vedem si exemple bune. Deosebirea e ca voi dati vina pe “diavolul” pentru exemplele rele, noi recunoastem ca vin de la aceeasi credinta.
    Stii citi oameni a omosit diavolul in biblie? 60
    Stii citi oameni a omorit dumnezeu in biblie? 25 milioane
    Cam atit despre religia “iubirii” (si musulmanii se cred tot foarte iubitori)
    Nu stiu ce o fi in inima lor, dar in inima unui ateu trebuie sa fie iadul…
    Noi nu dam vina pe diavolul pt exemplele rele. Diavolul il ispiteste pe om, dar numai omul e de vina daca cade in plasa lui. Si chiar si asa nu avem de ce judeca preotii, si nici pe nimeni altcineva. Ne foloseste la ceva sa-i judecam? Nu, doar ne pagubim pe noi insine. Pacatul de orice fel, cu gandul, cu cuvantul, cu fapta, nu e doar o incalcare a voii Lui Dumneze. In esenta pacatul este o rana pe care omul si-o provoaca propriului suflet… Toata suferinta omului vine de la gandurile sale negre, de la faptele sale necugetate…
    Dumnezeu nu este numai iubitor ci si drept. Poporul evreu din Vechiul Testament se ruga lui Dumnezeu ca sa-i invinga pe dusmanii care navaleau asupra lor…si Dumnezeu ii ajuta sa-i biruie. Cei ramasi in viata trageau foloase din asta, intelegand ca Dumnezeu nu glumeste ci chiar pedepseste faradelegea. La fel Sfantul Voievod Stefan cel Mare, inainte de razboi se ruga si tinea post, atat el cat si ostasii lui. Si Dumnezeu l-a ajutat sa iasa aproape de fiecare data biruitor…
    49. admin Says: 
    august 23rd, 2013 at 2:59 pm
    Si cum ramine cu cele 10 porunci? Sau sint optionale pentru “sfinti”? “Sa nu ucizi” e doar pentru “prieteni” dar “dusmanii” omoriti nu se numara?
    @Sandrina:
    Zici că nu-i de vreun folos (ba chiar contraindicat) să-ți judeci semenii dar cu doar cîteva rînduri mai sus scrii că ‘in inima unui ateu trebuie sa fie iadul’. Păcătoaso!
    Sfantul Voievod Stefan cel Mare era un mare credincios dar, pe cît se pare, nu unul desăvîrșit de vreme ce-și lua totuși armata cu sine cînd era vorba de păleu. Despre (desele) sale fapte de prea-curvie ce să mai zic? La cîte biserici și mănăstiri a făcut, cum să nu i se ierte?
    Ostașii săi se rugau și țineau post și ei dar de bună seamă că nu toți căci destui sfîrșeau cu mațele la vedere.
    Oricum, istoria cunoaște și destule cazuri contrare (printre care nea Jiji ar fi un exemplu minor).
    Cetește (mai cu seamă) istorie medievală și-ai să te crucești pe cîți descreierați ‘i-a ajutat Dumnezeu’.
    @admin:
    Pentru dușmani nu se pune, bre! Ori poate nu știai că și astăzi biserica dă ‘dezlegare’ dacă-i cazul de omor de dușmani?
    Cu adevărat curiosă e predispoziția asta a lui Dumnezeu de a-i ajuta pe cei ce se roagă și postesc doar în 1% din cazuri… iar în restul de 99% pe cei cu armată mai multă, mai antrenată, mai bine echipată.
    Varsta Pamantului este de 6000 de ani. Dovezi, Explicatii. Merita vazut:http://www.youtube.com/watch?v=VMeQkXf4EC8
    53. admin Says: 
    august 25th, 2013 at 10:54 am
    Imi pare rau, n-am 2 ore de pierdut ca sa vad porcaria aia care pleaca de la premize gresite:
    - ca ai pleca undeva dupa ce mori, asta ar trebui demonstrat nu sarit peste cu usurinta
    - ca pamintul are 6000, asta ar trebui dedus
    In plus omul isi face milioanele vinzind prostilor povestea asta. Nici in 1 000 000 de ani n-o sa-ti arate milioanele de dovezile care nu-i dau dreptate
    54. Sandrina Says: Comentariul dumneavoastra asteapta aprobarea moderatorului. 
    august 25th, 2013 at 11:31 am
    Mai e un film pe care l-am dat ieri aici dar nu-l vad publicat… Oameni de Stiinta spun Pamantul a fost creat ! Teoria evolutiei Un basm ! http://www.youtube.com/watch?v=RgOX9A5S8gQ si mai ziceam ca cei deschisi spre cunoastere vor aprecia documentarul asta. Eu zic sa faci public comentul. Poate se gaseste cineva care chiar va avea rabdarea si dreapta socoteala de a se uita pana la capat si va fi impresionat multumindu-ti pt bunavointa de a fi postat comentariul. Si poate cand vei avea dispozitie si timp o sa te uiti si tu. Eu m-am uitat si chiar n-am regretat. Numai bine!
    55. Sandrina Says: Comentariul dumneavoastra asteapta aprobarea moderatorului. 
    august 25th, 2013 at 2:29 pm
    Porcaria aia, cum o numesti tu ( e cam a 5-a oara cand zici cuvantul acesta, ma cam pune pe ganduri), porneste de la aceea ca pamantul nu poate avea 4,5 mlrd de ani si dovezile care sunt aduse in sprijinul afirmatiei date sunt convingatoare, cel putin pt mine. Daca pamantul e mult mai tinar, si are cca 6000 de ani (si toate dovezile inspre asta duc), reiese ca Big Bang-ul e o facatura, si ca trebuie sa acceptati ca Biblia spune adevarul, ceea ce inteleg ca nu e usor sa faceti. Ce ai tu cu milioanele lui? Daca vorbeste lucruri adevarate si relevante, ce conteaza cat primeste pt “povestea” asta? Cred ca ar trebui sa te intereseze “povestea” in sine, iar nu milioanele lui. Nu mai vorbesc despre banii pe care-i fac cei care-si vand povestea evolutionista, care chiar sa fie adevarata ca oricum nu foloseste nimanui, ba numai paguba aduce moralitatii omenesti. Daca o sa-mi spui de Inchizitie si Cruciade, cu care de altfel Biserica Ortodoxa nu are nicio legatura, poate ar fi cazul sa amintesc de nr. victimelor facute de dictatorii ateisti ai sec. 20… Daca Dumnezeu nu exista, totul este permis si suntem pierduti. La ce ti-ar folosi sa stii ca stramosul tau este o… bacterie si ca universul nu are niciun sens… Pe cand daca Universul a fost creat, pierzi multe daca nu-ti cunosti Creatorul… Credinta nu te zombeaza- ea doar iti arata calea pe care ar trebui s-o urmezi ca sa fii fericit. Istoria nu cunoaste niciun om care sa fi urmat Lui Hristos si sa fi zis ca nu e fericit.
    56. Hash Says: 
    august 26th, 2013 at 9:12 am
    M-am uitat eu un pic dar n-am rezistat prea mult. În 10 minute de film, individul ăla n-a scos decît o singură propoziție adevărată pe gură (și anume ‘Evoluția nu a început cu Darwin’).
    Dar… judecăți de genul “Creaționismul trebuie să fie adevărat pentru că oferă răspunsuri mai pe placul nostru unui anume set de intrebari”? WTF people? N-am cum să rezist în fața acestei stupidități.
    57. Sandrina Says: Comentariul dumneavoastra asteapta aprobarea moderatorului. 
    august 26th, 2013 at 5:19 pm
    @Hash Imi pare straniu ca niste oameni atat de inteligenti se plictisesc de niste lucruri spuse inteligent, chiar daca acestea le irita cumva convingerile personale… In primele 10 min. el a povestit mai mult despre familia si activitatea sa. Deci, mai multe propozitii is adevarate ))) … Va las cu bine.

Niciun comentariu: