vineri, 31 octombrie 2014

As vrea...

As vrea sa fiu o pasare si sa zbor fara de griji...
Imi spuneam cand parea ca suferinta se indragostise de mine...
Dar daca un glonte imi va lua brusc viata si libertatea...
Sau vreun animal rapitor?...
Nu, mai bine as fi un animal mare- da, leul- regele animalelor...
Nu, elefantul- ca traieste mai mult...
Sau chiar cel mai longeviv animal de pe glob- Scoica Quahog...
Dar stai ca-i comestibila...
Nimeni nu-mi garanteaza ca o sa traiesc atat...
Iar moartea ar putea fi dintre cele mai cumplite...
Iar dupa moarte ce va fi?
Doar omul e inzestrat cu suflet nemuritor...
Si-n general cum as putea trai fericita in pielea unui animal
Fara ratiune si suflet...
Doamne, de ce e atat de greu sa fii om, daca omul e o faptura
atat de minunata...
Si Domnul m-a purtat pe carari nebanuite, mi-a aratat Infernul
Incat as fi dat orice sa ma intorc in viata de mai inainte...
Dar nu era cu putinta si in incercarea mea disperata de a evada din infern
M-am pomenit in bratele Lui Dumnezeu, unde am gasit Raiul....
Acum stiu ca nu e mai mare binecuvantare de a fi om si a sluji Iubirii
Adica Lui Dumnezeu...


Niciun comentariu: