miercuri, 19 noiembrie 2014

Miros de casa noua...

Am facut reparatie capitala
Am muruit peretii
Am pus tapete noi lucitoare
Garnitura de mobila dupa ultima moda
Am aranjat fiecare lucrusor la locul lui...
Miroase a prospetime, a casa noua...
Acum putem trai si noi ca oamenii...
A ramas doar sa scoatem slinul si mucegaiul
De prin colturile sufletului...
Sa muruim peretii...
Nu stiu de ce de treaba asta ne apucam mult mai greu...
Desi nu e nevoie sa ne spetim ridicand mobila
Sa inhalam var si praf...
Parintele la biserica deseori ne spune sa ne grabim
Cu adunatul materialelor pentru casa cea din ceruri...
Multi dam din umeri...
Nu prea reusim sa ne imaginam cum arata acea casa...
De fapt, nici nu suntem siguri de exista cu adevarat...
Dar daca exista, la sigur arata altfel decat casa in care vietuim aici...
Probabil nu are un design interior ultramodern
Si nu gasesti in ea mobila stilata
Cred ca e mult mai stralucitoare
E invaluita de lumina ingereasca...
Dar din ce material o fi fiind construita?
Parintele la biserica ne vorbeste mereu despre Iubire
Si virtutile care se sprijina pe ea:
"Iar acum au ramas acestea trei:
Credinta, Nadejdea si Dragostea dintre care
Dragostea este cea mai mare"
Iubirea o fiind temelia casei
Stalpii casei - Faptele Iubirii:
Rabdarea, Milostenia, Rugaciunea, Postul...
Iar acoperisul- Smerenia...
Tot nu pot sa-mi imaginez cum ar arata asa o casa
Dar daca suntem chemati
Sa vietuim o vesnicie de fericire in ea
Atat de curand..
(Daca sfarsitul lumii e aproape, atunci sfarsitul nostru e chiar curand)
De ce amanam mereu cu strangerea materialelor?

Niciun comentariu: